- Sklep
- Regulamin wysyłki
Regulamin wysyłki
1. Transporty są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach- 8:00-17:00.
2. W związku z tym, że nie ma możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy, kurier ma obowiązek kontaktować się na godzinę przed dostawą. W przypadku braku kontaktu próba dostarczenia następuje następnego dnia.
3. Odbierając przesyłkę, należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie ma żadnych uszkodzeń.
* W przypadku małych przesyłek konieczne jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera i opisanie ewentualnych uszkodzeń na liście przewozowym bądź też na protokole szkody.
* W pozostałych przypadkach zalecane jest ogólne sprawdzenie towaru. Jeśli kurier nie umożliwi dokładnego sprawdzenia palety, wystarczy obejrzeć przesyłkę z zewnątrz i jeśli nie nosi ona znamion uszkodzenia, należy na liście przewozowym bezwzględnie zaznaczyć klauzulę „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia”.
* W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych towaru lub niezgodności przesyłki z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu szkody oraz poczynienie stosownej adnotacji na liście przewozowym w obecności kierowcy i niezwłoczne powiadomienie sklepu multigres.pl o zgłoszeniu. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia. Następnie należy, wysłać do nas maila załączając skan lub zdjęcie protokołu szkody oraz zdjęcia potwierdzające uszkodzenia.
4. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, a kurier nie pozwala odnotować tego faktu na liście przewozowym, zalecamy odmowę odebrania przesyłki lub kontakt z naszym biurem pod numerem 786 832 830.
5. W przypadku zmiany adresu dostarczenia, chęci przekierowania przesyłki, błędnie wskazanego adresu odbiorcy naliczona zostanie dodatkowa opłata wynosząca równowartość 100% wartości usługi transportowej - 169 zł/brutto.
6. Dwukrotna próba doręczenia przesyłki skutkująca brakiem odbioru towaru bądź niezastaniem odbiorcy skutkuje doliczeniem kwoty 69 zł/brutto.
7. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania (co wynika z regulaminów firm spedycyjnych).
*Dodatkowo prosimy o dokładne sprawdzanie treści zamieszczanych na listach przewozowych przez kurierów przed złożeniem swojego podpisu. Szczególnie uczulamy na punkt odnośnie do oznakowań zewnętrznych „UWAGA SZKŁO”, gdyż kurierzy często zaznaczają brak takiego oznaczenia, co uniemożliwia nam reklamacje przesyłki w firmie spedycyjnej.
** Kurier podczas dostawy towaru nie ma obowiązku posiadania przy sobie pieniędzy i wydawania reszty. Bardzo prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty, jaka potrzebna jest do opłacenia przesyłki. Płatność przyjmowana będzie wyłącznie w gotówce.